CONTACT CENTER NOWY WYMIAR CAL...

praca w call center w bankowości

CONTACT CENTER NOWY WYMIAR CALL CENTER W BANKOWOŚCI

Relacja to najważniejsza wartość i podstawa każdego modelu biznesowego. Potwierdza to stały i dynamiczny rozwój formuły call canter, zwłaszcza jej nowe oblicze w sektorze bankowym: contact center. Nawet najlepsze technologiczne rozwiązania, programy i analizy nie są w stanie zastąpić relacji z klientem. Jest to nowy rodzaj relacji budowanej w oparciu o wielokanałowy kontakt. W ramach contact center następuje komunikacja elektroniczna (także mobilna), telefoniczna (zdalna) oraz stacjonarna (kontakt bezpośredni, ludzki). Tworzenie i utrzymanie relacji z klientem w oparciu o wielokanałowy system kontaktu jest to istota contact center.

Zakres obowiązków w contact center nie zamyka się jedynie na obsłudze połączeń przychodzących od klientów. Praca w control center to także obsługa dyspozycji, odpowiedzi na wiadomości e-mail, wsparcie w reklamacji, szkoleniach oraz monitoring jakości usług. W tym ujęciu praca w control center to już nie jest zajęcie tymczasowe bądź dorywcze. Nowe obszary działania wymagają rozwoju pracownika, nowej wiedzy czy doświadczeń. Contact center to bardzo atrakcyjne miejsce dla młodych ludzi rozpoczynających swoją karierę zawodową. Praca w tej strukturze posiada liczne możliwości rozwoju. Mimo stale rosnących w siłę rozwiązań mobilnych, contact center jest obszarem, który umożliwia bezpośrednią relację z klientem. Contact center zapewnia niezbędne wsparcie w funkcjonowaniu banków, także ich aplikacji mobilnych. Jest swoistym uzupełnieniem bankowości mobilnej.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *