Praca: Doradca Klienta



Bank Pocztowy to jeden z najszybciej rozwijających się banków w Polsce. Oferujemy proste, bezpieczne usługi finansowe w szerokiej sieci, obejmującej placówki własne i pocztowe, a także poprzez kanały zdalne. Mamy już niemal 1,5 mln Klientów.

 

Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Staramy się, aby wszystko co robimy pozwalało na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy!

 

Doradca Klienta
Miejsce pracy: Mielec
U nas możesz:
  • pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku,
  • rozwijać się w ramach ścieżki kariery,
  • utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
  • mieć stabilne warunki zatrudnienia,
  • korzystać z bogatego pakietu benefitów,
  • być zatrudnionym w ramach umowy o pracę,
  • posiadać realny wpływ na to ile się zarabia (poprzez atrakcyjny system prowizyjny).
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
  • diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
  • realizację celów sprzedażowych,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi,
  • operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
ZAINTERESOWANI JESTEŚMY OSOBĄ, KTÓRA:
  • pracowała w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Opiekuna Klienta),
  • posiada wykształcenie min. średnie,
  • jest silnie nastawiona na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
  • jest otwarta na ludzi i lubi z nimi rozmawiać.
W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: https://www.praca.pl/doradca-klienta_2121024.html

Chcesz wiedzieć więcej?

Wejdź na www.pocztowy.pl/kariera

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna - rekrutacje


Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pani/Pan do wiadomości, że zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”):

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy (85-959), przy ul. Jagiellońskiej 17 (dalej: „Bank”).
  2. Kontakt. Może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem za pomocą:
    1. poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz,
    2. poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: rekrutacja@pocztowy.pl,
    3. Infolinii Banku pod numerem tel. 801 100 500 (dla połączeń z krajowych telefonów stacjonarnych; opłata za połączenie jak za 1 impuls w rozmowie lokalnej) lub 52 34 99 499 (dla połączeń z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora. Opłaty naliczane są od momentu nadania komunikatu: „Witamy w Banku Pocztowym …”);
    4. formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.pocztowy.pl/kontakt,
  3. IOD. w Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pomocą:
    1. poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”,
    2. poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: rekrutacja@pocztowy.pl, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
  4. Cele i podstawy przetwarzania. Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku są art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przepisy Kodeksu pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie uzasadniony interes Banku, jakim jest potrzeba zapewnienia odpowiedniego poziomu zatrudnienia pracowników Banku. Jeśli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
  5. Okres przechowywania danych. Bank będzie przechowywać Pani/Pana dane w celach rekrutacyjnych do momentu zakończenia bieżącego procesu rekrutacyjnego. w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych w przyszłości, Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody lub do końca roku kalendarzowego następującego po roku, w którym wyraził/a Pani/Pan zgodę na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze. w przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ew. ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  6. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom pośrednictwa pracy lub podmiotom współpracującym z Bankiem w zakresie dostarczania Bankowi usług, bez których prowadzenie procesów rekrutacyjnych byłoby utrudnione (np. podmioty dostarczające infrastrukturę informatyczną, firmy audytorskie, kancelarie prawne).
  7. Prawa osób, których dane dotyczą. Przysługuje Pani/Panu:
    1. prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) danych;
    3. prawo do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
    4. prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych, wyrażonej na potrzeby przyszłych rekrutacji – o ile została ona wyrażona;
    5. prawo do przenoszenia danych;
    6. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  8. W celu realizacji Pani/Pana praw, może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem lub Inspektorem Ochrony Danych na podane w pkt. 2 i 3 adresy do korespondencji.
  9. Informacja o dobrowolności podania danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny lecz jest konieczne dla udziału w procesie rekrutacji.

Jeśli jest Pani/Pan zainteresowany/a udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Banku, prosimy o dopisanie w treści Pana/Pani aplikacji klauzuli zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tych celach w przyszłości, np. o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Pocztowy S.A. moich danych osobowych podanych w niniejszej aplikacji do celów rekrutacyjnych także w przyszłości przyjmując jednocześnie do wiadomości, że przedmiotowa zgoda może być odwołana w każdym czasie”.