Mercure Krakow Old Town oraz TRIBE Krakow Old Town
W swojej pracy będziesz aktywnie zaangażowany w proces sporządzania, a następnie kontroli realizacji budżetu dwóch hoteli, położonych w centrum Krakowa. Będziesz odpowiedzialny za kontrolę wpływów, fakturowania, procesów zakupowych, w tym nadzór nad inwentaryzacjami oraz rozliczeniami outsourcingu. Będziesz dokonywał bieżących analiz wyników finansowych hoteli oraz proponował rozwiązania mające na celu wzrost efektywności prowadzonej działalności. Będziesz prognozował kolejne aktywności hotelu, współpracował z kierownikami departamentów oraz zespołem regionalnej księgowości grupy hotelowej. Będziesz raportował bezpośrednio do dyrektora generalnego hoteli.
Medicover Sp. z o.o.
mazowieckie
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przygotowywanie prognoz finansowych, modeli planowania, analizy odchyleń oraz kontrola budżetu, na poziomie grup produktowych i centrów przychodów-kosztowych. Czynny udział przy księgowym...
Data dodania: dzisiaj
poznaj szczegółyPowiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
śląskie
Zakres obowiązków:- przygotowanie oraz aktywny udział w procesie budżetowania kosztów stałych i zmiennych- tworzenie, kontrolowanie oraz rozliczanie budżetów działowych/projektowych (miesięcznych, rocznych etc.)- codzienna współpraca z kierownikami...
Data dodania: wczoraj
poznaj szczegółyTelemond Sp. z o.o.
lubuskie
Czym się będziesz zajmować: Nadzorowaniem oraz kontrolą kosztów bieżącej produkcji Raportowaniem wyników rentowności produktów Przygotowywaniem analiz wyników pod kątem możliwych oszczędności oraz raportowanie wyników analiz Kalkulacją produktów...
Data dodania: 2025-03-11
poznaj szczegóły