Kierownik ds. Roszczeń

  • Firma: Praca.pl
  • Lokalizacja: małopolskie
  • Data publikacji: 2025-02-19

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Kierownik ds. Roszczeń
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
  • Zarządzanie codziennymi operacjami dotyczącymi roszczeń zgodnie z SLA i wskaźnikami.
  • Optymalizacja procesów przydziału zadań i zarządzanie obciążeniem pracy.
  • Wsparcie zespołu w skutecznej komunikacji i rozwiązywaniu problemów na czas.
  • Monitorowanie wydajności zespołu, minimalizacja błędów i maksymalizacja efektywności.
  • Koordynowanie projektów usprawniających procesy i zarządzanie zmianami.
  • Wdrażanie technik zarządzania zmianami dla płynnych przejść i ulepszeń.
  • Bezpośrednie zarządzanie zespołem: delegowanie zadań, definiowanie odpowiedzialności, nadzór nad wydajnością.
  • Ustalanie celów rozwoju zespołu.
  • Wykazywanie umiejętności lidera, coaching, feedback, zarządzanie harmonogramami.
Wymagania
  • Doświadczenie w procesach roszczeniowych.
  • Wyższe wykształcenie (ubezpieczenia, księgowość, ekonomia, finanse lub administracja).
  • Min. 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym.
  • Umiejętność zarządzania strategiami roszczeń i odpowiedzialnością zespołu za wyniki.
  • Umiejętności rozwiązywania problemów i komunikacji.
  • Doświadczenie w zarządzaniu budżetem i finansami.
  • Biegłość w języku angielskim na poziomie C1, mile widziana znajomość innych języków.
  • Doświadczenie w prowadzeniu spotkań z zespołami lokalnymi i międzynarodowymi.
Oferujemy
  • Bogaty pakiet świadczeń i środowisko sprzyjające różnorodności.
  • Elastyczne rozwiązania pracy (Smart Working).
  • Kultura ciągłego uczenia się, rozwój osobisty.
  • Dwa dodatkowe dni wolne w roku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Aon

    Claims Team Manager with Spanish

    małopolskie

    What the day will look like: Service Delivery: Organize and supervise daily claims operations, ensuring compliance with agreed Service Level Agreements (SLAs) and critical metrics. Implement efficient processes for task allocation and manage fluctuations in...

    Data dodania: 2025-03-08

    poznaj szczegóły