Manager ds. Relacji z Klientami

  • Firma: Klient portalu Praca.pl
  • Lokalizacja: mazowieckie
  • Data publikacji: 2025-01-30

Ogłoszenie numer: 9446644, z dnia 2025-01-30

Klient portalu Praca.pl

Manager ds. Relacji z Klientami

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku
  • Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach
  • Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym kontrola dokumentacji i realizacja projektów
  • Zapewnienie zgodności operacji oddziału z procedurami bankowymi i standardami Compliance
  • Aktywne pozyskiwanie oraz rozwijanie relacji z nowymi i obecnymi klientami
  • Realizacja celów sprzedażowych poprzez efektywną sprzedaż produktów i usług bankowych
  • Organizacja i zarządzanie obrotami gotówkowymi

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 lata doświadczenia w bankowości, w tym w sprzedaży i obsłudze klientów detalicznych, premium lub biznesowych
  • Rozległa wiedza o produktach i usługach oferowanych przez bank
  • Biegła znajomość przepisów bankowych oraz aplikacji bankowych
  • Umiejętność negocjacji oraz prowadzenia prezentacji
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń
  • Znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet benefitów pracowniczych
  • Nieograniczone możliwości rozwoju zarówno w kraju, jak i na skalę międzynarodową wewnątrz Grupy
  • Dużą autonomię działania przy wsparciu doświadczonego przełożonego
  • Środowisko pracy wspierające różnorodność i innowacyjność
  • Pracę w organizacji dbającej o środowisko i wpływ na zrównoważony rozwój
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • BNP Paribas Bank Polska S.A.

    Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    mazowieckie

    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i...

    Data dodania: 2025-01-28

    poznaj szczegóły