Pracownik do spraw finansowych i rozliczeń projektów

  • Firma: Urząd Miejski Wrocławia
  • Lokalizacja: dolnośląskie
  • Data publikacji: 2024-11-28
Prezydent Wrocławia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim Wrocławia
plac Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
stanowisko do spraw finansowych i rozliczeń projektów
Wydział Klimatu i Energii
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało prowadzenie spraw finansowych i rozliczanie projektów, w tym:
  • przygotowywanie planu budżetu miasta w zakresie dochodów i wydatków oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej
  • opracowywanie harmonogramów dochodów i wydatków
  • wnioskowanie o wprowadzenie zmian do budżetu
  • przygotowywanie budżetu, rozliczeń i sprawozdawczości dla projektów z wykorzystaniem środków zewnętrznych
  • prowadzenie spraw związanych z budżetowaniem zadaniowym
  • sporządzanie dokumentów księgowych dotyczących obrotu składnikami majątkowymi
  • ewidencja składników majątku
  • monitorowanie wydatków wynikających z zawartych umów w odniesieniu do limitu wydatków Wydziału Klimatu i Energii przewidzianych w budżecie miasta
  • wystawianie dokumentów księgowych oraz sprawdzanie dokumentów księgowych wpływających do rozliczenia
  • analizowanie materiałów dotyczących zgłoszeń i zajęć wierzytelności oraz kierowanie do egzekucji uzyskanych nakazów zapłaty
  • monitorowanie stanu zobowiązań wynikających z zawartych umów
  • wprowadzanie danych do systemu SAP w zakresie umów, zamówień oraz dokumentów finansowo-księgowych
  • analiza dokumentów dotyczących sporów sądowych
  • przygotowywanie materiałów do rozliczania podatku akcyzowego, niezbędnych do składania deklaracji podatkowych
  • przygotowywanie materiałów i analiz do opracowywania sprawozdań z wykonania budżetu.
Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:

Miejsce pracy:

budynek Urzędu - ul. Wojciecha Bogusławskiego 8,10; 50-031Wrocław. 

Stanowisko pracy:
  • praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
  • dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, wjazd do budynku bez barier architektonicznych, winda, wózek ewakuacyjny.
Przewidywany termin zatrudnienia:

IV kwartał 2024 r. - I kwartał 2025 r.

Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe 
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy
  • znajomość ustawy o rachunkowości oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy
  • znajomość ustawy o podatku akcyzowym
  • znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych
  • obsługa pakietu Microsoft Office.
Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie: profil ekonomiczny
  • doświadczenie zawodowe: w zakresie planowania i rozliczania budżetu w jednostkach samorządu terytorialnego
  • wiedza z zakresu budżetowania i rozliczania projektów finansowanych ze środków zewnętrznych
  • obsługa systemu SAP
  • obsługa systemu KSAT2000i
  • obsługa systemu SMP
  • obsługa systemu EOF
  • obsługa systemu Q-Inwentaryzacja
  • umiejętność pracy w zespole, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, planowanie i organizowanie pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu październiku 2024 roku wyniósł poniżej 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
  • kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.



Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

    Pracownik do spraw finansów

    śląskie

    Kontrola budżetu oraz płatności, koordynacja z działem zakupów w celu monitorowania wydatków na materiały i usługi, utrzymywanie harmonogramu płatności oraz kontrola terminów, pomoc w tworzeniu budżetu rocznego oraz monitorowanie jego realizacji,...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

    Specjalista

    łódzkie

    Warunki pracy kilka razy w miesiącu: kontrahenci Urzędu w celu wyjaśnienia rozbieżności w ewidencji rozrachunków kilka razy w roku: inne jednostki administracji publicznej w celu rozwiązania bieżących problemów i wątpliwości związanych z ewidencją...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

    Główny specjalista

    mazowieckie

    Warunki pracy Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych: • węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły