Specjalista ds. Analiz Windykacyjnych

  • Firma: CAPITAL SERVICE
  • Lokalizacja: mazowieckie
  • Data publikacji: 2024-11-26
W Capital Service S.A. tworzymy duży zespół doświadczonych specjalistów z różnych obszarów zawodowych. Cenimy sobie profesjonalizm, ale jednocześnie wyróżniamy się niekorporacyjną kulturą pracy. Stawiamy na dynamiczny rozwój, promujemy i nagradzamy najlepszych, a także jesteśmy otwarci na współpracę z osobami, które dopiero rozpoczynają swoją zawodową karierę.
 
Dołącz do Capitalnego zespołu! Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. Analiz Windykacyjnych
Miejsce pracy: Ostrołęka

Na start oferujemy Ci:

  • Oprócz wynagrodzenia zapewniamy stabilne zatrudnienie, nowoczesne narzędzia pracy, nagrody, komfortowe biuro.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji w postaci szkoleń, warsztatów i konferencji branżowych.
  • Ciekawą pracę i możliwości rozwoju - nowatorskie i prestiżowe projekty, praca z doświadczonym i ambitnym zespołem.
  • Pracę w zgranym, otwartym zespole, w którym panuje super atmosfera i wysokie standardy etyczne.
To stanowisko może być Twoje jeśli:
  • Bardzo dobrze znasz MS Excel.
  • Dobrze znasz SQL.
  • Masz doświadczenie w analizie danych i pracy na dużych zbiorach danych.
  • Charakteryzuje Cię samodzielność, terminowość i odpowiedzialność za powierzone zadania.
Na co dzień będziesz zajmować się:
  • Przygotowywaniem raportów, prognoz, modelowaniem danych.
  • Tworzeniem analiz, rekomendacji, spostrzeżeń związanych z procesem windykacji i procesem spłacalności należności.
  • Bieżącą analizą portfela windykacyjnego i restrukturyzacyjnego.
  • Wsparciem analitycznym w opracowywaniu i realizacji strategii windykacyjnej.
  • Rozwojem bazy raportowej Działu Windykacji.
  • Udziałem w projektach wewnętrznych.
  • Wspomaganiem Zespołu w procesie windykacji Klientów.
  • Pracą na wewnętrznym systemie.
Jesteś zainteresowany? Aplikuj!


Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Aon

    Finance Application Support Analyst - German Speaker

    małopolskie

    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Aon

    Finance Application Support Analyst - French Speaker

    małopolskie

    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Aon

    Finance Application Support Analyst - Dutch Speaker

    małopolskie

    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły