Specjalista ds. kontraktowania

  • Firma: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
  • Lokalizacja: mazowieckie
  • Data publikacji: 2024-12-17
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista ds. kontraktowania
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 063/24/DPU_SK/GS
Główne obowiązki:

Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania II, w szczególności:

  • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów;
  • Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o dofinansowanie lub rozpatrywania środków odwoławczych oraz współpraca z ekspertami;
  • Udział w panelowym procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie: 
    • prowadzenie paneli ekspertów w ramach Komisji Oceny Projektów,
    • ocena wniosków o dofinansowanie, w tym w ramach Komisji Oceny Projektów (KOP),
    • weryfikacja danych i dokumentów dostarczanych przez wnioskodawców,
    • bieżące wprowadzanie danych dot. prowadzonej oceny do Lokalnego Systemu Informatycznego (LSI),
    • przygotowywanie i prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami.
  • Udział w przygotowywaniu list ocenionych projektów wraz z rekomendacją udzielenia bądź odmowy udzielenia dofinansowania ze środków Programów Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) oraz Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej (FEPW);
  • Udział w procesie rozpatrywania środków odwoławczych;
  • Przygotowywanie wyznaczonych umów z beneficjentami;
  • Bieżące uzupełnianie i weryfikacja baz danych i systemów informatycznych danymi w zakresie realizowanych zadań;
  • Udział w opracowywaniu założeń do realizacji nowych lub modyfikacji istniejących instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców, inicjowanie zmian przepisów w tym zakresie;
  • Udział w monitorowaniu wartości środków zakontraktowanych i wydatkowanych w ramach projektów oraz postępu rzeczowego i efektów projektów;
  • Udział w przygotowywaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji projektów;
  • Przygotowywanie (m.in. we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi PARP) i prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie wdrażanych działań, w tym w różnych formach wystąpień publicznych.
Wymagania konieczne:
  • Wykształcenie wyższe (minimum licencjat);
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania pracy biurowej (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty);
  • Znajomość systemów teleinformatycznych do elektronicznego zarządzania dokumentacją;
  • Podstawowa znajomość zasad rachunkowości;
  • Podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych);
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa regulujących wydatkowanie środków publicznych;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2 lub równoważnym;
  • Dobra obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym MS Excel na poziomie średniozaawansowanym;
  • Gotowość do podróży służbowych;
  • Gotowość do wystąpień publicznych.
Wymagania pożądane:
  • Wykształcenie wyższe magisterskie w dziedzinie: ekonomii, prawa lub pokrewnych, lub studia podyplomowe z ww. dziedzin;
  • Doświadczenie w pracy w administracji publicznej: 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowywaniem lub wdrażaniem programów / projektów (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty);
  • Doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego;
  • Znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych;
  • Znajomość zasad pomocy publicznej;
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych;
  • Wiedza w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych, w tym znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 lub równoważnym;
  • Praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP);
  • Znajomość systemu MS Excel na poziomie zaawansowanym;
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.


Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Polskie Koleje Państwowe S.A.

    Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    małopolskie

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie...

    Data dodania: 2024-12-11

    poznaj szczegóły