Specjalista ds. Rozliczeń Klientów i Zarządzania Sporami

  • Firma: Klient portalu Praca.pl
  • Lokalizacja: dolnośląskie
  • Data publikacji: 2025-02-25

Ogłoszenie numer: 9506872, z dnia 2025-02-25

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Rozliczeń Klientów i Zarządzania Sporami

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowe zarządzanie procesem CIR – w tym obsługa fakturowania, windykacji i reklamacji klientów.
  • Współpraca z klientami i zespołami wewnętrznymi w celu skutecznego rozwiązywania zaległych i spornych rachunków.
  • Podejmowanie aktywnych działań windykacyjnych.
  • Analiza danych finansowych i poufnych informacji.
  • Budowanie zaufania i wiarygodności u klientów poprzez terminowe i precyzyjne rozwiązywanie problemów.
  • Uczestnictwo w projektach usprawniających procesy i pomoc w szkoleniu nowych pracowników.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinie ekonomii, finansów, lub biznesu.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do budowania relacji.
  • Analityczne myślenie i samodzielność w podejmowaniu decyzji.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, znajomość dodatkowego języka będzie dużym atutem.
  • Mile widziane doświadczenie w środowisku korporacyjnym i znajomość systemów SAP i Salesforce.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Bogaty pakiet benefitów: karta MultiSport, opieka medyczna Medicover, grupowe ubezpieczenie na życie.
  • Elastyczny system pracy - możliwość pracy hybrydowej.
  • Narzędzia niezbędne do efektywnego wykonania zadań.
  • Ciekawą pracę w firmie o globalnym zasięgu, stawiającej na innowacyjność i rozwój.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • ManpowerGroup

    Customer Issue Resolution (CIR) Representative

    dolnośląskie

    Poszukujemy Customer Issue Resolution (CIR) Representative, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie sporami, zwrotami/kredytami oraz procesami związanymi z windykacją. Będziesz pracować bezpośrednio z klientami, zespołami ds. jakości oraz partnerami...

    Data dodania: 2025-03-04

    poznaj szczegóły