Specjalista ds. wdrażania w Departamencie Usług Proinnowacyjnych

  • Firma: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
  • Lokalizacja: mazowieckie
  • Data publikacji: 2024-12-13

PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Specjalista ds. wdrażania w Departamencie Usług Proinnowacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 064/24/DPU
Główne obowiązki:

Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania II, w szczególności:
  • Weryfikacja i przygotowywanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami,
  • Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami, w tym m.in.:
    • weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów,
    • kontrola merytoryczna sprawozdań beneficjentów oraz wniosków o płatność,
    • weryfikacja wniosków o płatność, przygotowywanie rekomendacji płatności,
    • prowadzenie ewidencji zobowiązań / płatności oraz uzupełnianie / weryfikacja baz danych i systemów informatycznych,
  • Udział w kontroli projektów,
  • Udział w monitorowaniu wartości środków zakontraktowanych i wydatkowanych w ramach projektów oraz postępu rzeczowego i efektów projektów,
  • Udział w przygotowywaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji projektów.
Wymagania konieczne:

Wykształcenie:
  • Wyższe (minimum licencjat).
Doświadczenie zawodowe:
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania pracy biurowej (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty).
Wiedza:
  • Znajomość systemów teleinformatycznych do elektronicznego zarządzania dokumentacją.
  • Podstawowa znajomość zasad rachunkowości.
  • Podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych).
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa regulujących wydatkowanie środków publicznych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2 lub równoważnym.
Umiejętności:
  • Dobra obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym MS Excel na poziomie średniozaawansowanym.
  • Umiejętność współpracy w zespole oraz organizacji i planowania.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Gotowość do podróży służbowych.
  • Gotowość do wystąpień publicznych.
Wymagania pożądane:

Wykształcenie:
  • Wyższe magisterskie w dziedzinie ekonomii, prawa lub pokrewnych, lub ew. studia podyplomowe z ww. dziedzin.
Doświadczenie zawodowe:
  • Doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
  • 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowywaniem lub wdrażaniem programów / projektów (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty).
  • Doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego.
Wiedza:
  • Znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych.
  • Znajomość zasad pomocy publicznej.
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych.
  • Wiedza w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych, w tym znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 lub równoważnym.
  • Praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP).
Umiejętności:
  • MS Excel poziom zaawansowany.
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.


Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY

    Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Projektów

    pomorskie

    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: aktywny udział w promocji programów wsparcia badań naukowych dostępnych dla naukowców GUMed (w szczególności Narodowego Centrum Nauki): przygotowywanie szkoleń, informacji mailingowych,...

    Data dodania: 2024-11-28

    poznaj szczegóły