Specjalista w sekcji finansowo-budżetowej

  • Firma: Gdański Urząd Pracy
  • Lokalizacja: pomorskie
  • Data publikacji: wczoraj
Gdański Urząd Pracy
Specjalista w sekcji finansowo-budżetowej
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Numer: StPr/25/2021
OBOWIĄZKI:
Obsługa programów księgowych. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, półrocznych i rocznych. Wystawianie przelewów dotyczących zapłat, przestrzeganie terminów zapłat. Przyjmowanie i kontrola dokumentów księgowych. Księgowanie dokumentów na kontach syntetycznych i analitycznych. Sporządzanie obrotów i sald kont syntetycznych. Sporządzanie obrotów i sald kont analitycznych, księgowanie dokumentów na kontach wydatków według podziałek klasyfikacji budżetowej. Księgowanie dokumentów na kontach przychodów według podziałek klasyfikacji budżetowej. Dekretacja dokumentów księgowych, sporządzanie zestawień, nadanie numerów księgowych. Praca w poniedziałki w godzinach 8-16 oraz od wtorku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie średnie lub wyższe (staż pracy przy wykształceniu średnim min. 3 lata, a przy wyższym 2 lata). Znajomość ustaw dotyczących: finansów publicznych, rachunkowości, systemu ubezpieczeń społecznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Znajomość rozporządzeń: w sprawie sprawozdawczości budżetowej, w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych. Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub publicznej. Umiejętność obsługi komputera. Predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Miejsce pracy:

Pruszcz Gdański


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy



Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Internationaler Bund Polska

    Specjalista / Specjalistka ds. finansowych

    małopolskie

    Kompleksowa obsługa finansowa projektów realizowanych w IB Polska w Hucie (w jednej z lokalizacji fundacji); Rzetelny przepływ dokumentów finansowych; Stały monitoring budżetu i wydatkowania środków; Weryfikacja i kontrola dokumentów finansowych oraz...

    Data dodania: dzisiaj

    poznaj szczegóły
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

    Inspektor

    mazowieckie

    Warunki pracy Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich, bardzo ograniczona możliwość poruszania się na...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły