Starszy inspektor

  • Firma: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
  • Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
  • Data publikacji: 2025-02-20
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Kętrzyn
Ogłoszenie o naborze Nr 148556

Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne (schody, brak wind) dla osób ze stopniem niepełnosprawności (z dysfunkcją ruchową), brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Ze względu na rozmieszczenie wewnętrznych komórek zachodzi potrzeba pieszego przemieszczania się po terenie zewnętrznym oraz pomiędzy kondygnacjami budynku. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej, na stanowisku nie występują czynniki niebezpieczne lub szkodliwe dla zdrowia. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.


Występują kontakty zewnętrzne kilka razy w tygodniu: telefoniczne z wykonawcami umów w zakresie poprawności i korekt wystawionych faktur VAT.


Występują czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań takie jak częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz i stres.  

Zakres zadań

  • na bieżąco prowadzi rejestr faktur VAT, książkę kontową, sprawdza faktury w zakresie zgodności z zawartymi umowami i protokołami przyjęcia na artykuły żywnościowe oraz sprawdza ich poprawność wystawienia pod względem merytorycznym, finansowym w celu właściwego wydatkowania środków finansowych. Sprawdza wydatkowanie środków finansowych na dostawy i usługi celem dokonania terminowych opłat i wydatkowania środków finansowych zgodnie z planem finansowym,
  • prowadzi na bieżąco elektroniczną ewidencję główną składników majątku ruchomego w celu uzyskania aktualnej informacji o stanie ilościowo-wartościowym tych składników,
  • na bieżąco prowadzi rejestr wniosków na dostawy i usługi, rejestr zamówień i sporządza zestawienie z realizowanych wniosków w zakresie ilościowym i wartościowym w celu uzyskania informacji o zrealizowanych zamówieniach. Sporządza rozliczenia finansowe (refundacji) wynikające z preliminarzy Centrum Szkolenia Straży Granicznej, Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,
  • na bieżąco współpracuje z Pionem Głównego Księgowego w zakresie zapotrzebowania na środki finansowe, sporządza dokumentację z wykorzystania limitu finansowego, kosztów funkcjonowania Centrum Szkolenia Straży Granicznej i Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w celu właściwego wydatkowania środków finansowych,
  • opracowuje roczny plan rzeczowo-finansowy w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania logistycznego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz sporządza kwartalne analizy i stan zaangażowania środków finansowych,
  • kompletuje i archiwizuje dokumenty celem przekazania do Archiwum Zakładowego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 7 miesięcy udokumentowanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy w administracji
  • znajomość przepisu z zakresu ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość przepisu z zakresu ustawy o rachunkowości,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • argumentowanie,
  • analityczne myślenie,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne,
  • udokumentowane doświadczenie zawodowe/staż pracy w prowadzeniu księgowości,
  • znajomość przepisu z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych.


Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

    Specjalista ds. finansów

    pomorskie

    - Sporządzanie analiz finansowych- Księgowanie wyciągów bankowych- Nadzór nad obiegiem dokumentów- Dekretacja faktur-Uzgadnianie kont rozrachunkowych-Przygotowywanie raportów na potrzeby spółki-Czynny udział w procesie zamykania miesiąca, kwartału i...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Internationaler Bund Polska

    Specjalista / Specjalistka ds. finansowych

    małopolskie

    Kompleksowa obsługa finansowa projektów realizowanych w IB Polska w Hucie (w jednej z lokalizacji fundacji); Rzetelny przepływ dokumentów finansowych; Stały monitoring budżetu i wydatkowania środków; Weryfikacja i kontrola dokumentów finansowych oraz...

    Data dodania: 2025-03-12

    poznaj szczegóły
  • Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

    Główny specjalista

    mazowieckie

    Warunki pracy Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie; - budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz. Opis...

    Data dodania: 2025-03-12

    poznaj szczegóły