Starszy menedżer ds. zarządzania zmianą departamentu finansów

  • Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Lokalizacja: małopolskie
  • Data publikacji: 2024-09-19
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Starszy menedżer ds. zarządzania zmianą departamentu finansów
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/5453
OBOWIĄZKI:
1. Uczestniczenie: w projektach zmian regulacyjnych, które mają wpływ na proces raportowania, wdrażaniu nowych produktów w system źródłowy2. Analiza specyfikacji procesów i biznesu oraz zapewnienie ich wdrożenia na czas3. Eskalowanie problemów do interesariuszy 4. Upewnianie sie, że procesy są spójne i uproszczone5. Monitoqrowanie projektu i zarządzanie 6. Wpsółpraca z IT w zakresie aktualizacji i zmian systemu7. Definiowanie strategii testów i Koordynacja UAT8. Utworzenie panelu nawigacyjnego do raportowania stanu, ryzyka, problemów oraz śledzenia budżetu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

poziom wykształcenia: Wyższe, studia podyplomowe MBA. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 4,5 roku doświadczenia w pracy w firmie o charakterze międzynarodowym, w tym minimum 3 lata doświadczenia w pracy w firmie działającej w obszarze finansów międzynarodowych. Znajomość języków obcych: angielski; poziom znajomości: komunikatywny w mowie i piśmie;

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 24 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie



Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Kronospan Polska Sp. z o.o.

    Finance Manager

    zachodniopomorskie

    Miejsce pracy: Szczecinek, zachodniopomorskie Zakres obowiązków : Planowanie finansowe i budżetowanie (CAPEX, OPEX). Kontrolowanie wyników finansowych. Optymalizacja struktury kosztów i analiza rentowności. Nadzór nad obszarem księgowości, kontrolingu oraz...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

    Manager

    dolnośląskie

    - zarządzanie finanasami i pracownikami oraz całym lokalem Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

    Data dodania: 2024-10-10

    poznaj szczegóły
  • Coloplast Business Centre Sp z o.o.

    Project Lead (Global Finance)

    zachodniopomorskie

    About the job Finance Project Lead will be responsible for driving projects related to finance, active search and execution of global finance process improvements. This role acts across department teams, Coloplast locations and across Coloplast business areas...

    Data dodania: 2024-09-24

    poznaj szczegóły